Markafoni Kapıda Ödeme

Markafoni'de Trendyol ve diğer büyük alışveriş kulüpleri gibi kapıda ödeme sistemini ısrarla kullanmamaktadır, bence bunun sebebi ücretin bu alışveriş sitelerine geç ulaşmasıdır bu sitelerin ellerinde ürün olsada olmasada üyelerden kredi kartıyla hesaplarına parayı aktarmaktadırlar hal böyle olunca alışveriş siteleri için bi sıkıntı yok.
Bu konuda benim size tavsiyem kesinlikle kapıda ödeme sistemi bulunan sitelerden alışveriş yapmanız, sipariş gelir kapıda nakit veye kredi kartıyla ödersiniz bu şekilde onların göndermesini günlerce bazen aylarca beklemek zorunda kalmazsınız gidin araştırın güvenilir, işini gerçekten iyi yapan siteler var.

Daha önceki yazımdada tavsiye ettiğim kadın giyim sitesi olan Aybayıldım.com u kullanın 6 kez alışveriş yaptım siparişin birini iade birinide değiştirmek istedim iada formunu doldurdum 30dk sonra aradılar iademi kabul ettiler 3 gün içindede param hesabıma yattı. sipariş kargoya verilir haber verirler 7/24 destekleri var ilgilerine gerçekten hayran kaldım

Markafoni, trendyol, limango gibi yoğun sitelerden yaptığınız alışverişler ister istemez gecikecektir karar sizin para sizin bir bedel ödüyorsunuz hizmetide almak en doğal hakkınız...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

başka kapıda ödemesi olan siteler hangisi erkek giyim olanlar varmı

erol dedi ki...

www.realsepet.com kapıda ödeme imkani var çok ta uygun

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Kapıda ödeme alışveriş siteleri | Ayakkabı ve Giyim kapıda ödeme Yurtici Kargo | PTT Kargo | Aras Kargo | UPS Kargo | MNG Kargo Kapıda Ödeme

Büyük Beden Etek Modelleri Kapıda Ödeme Elbiseler Abiyeler Zara Online Boyner Online Giyim Siteleri